Custom design
Platformen er designet fra bunden i en designproces, der indebar udviklingen af to designretninger tidligt i processen.
Sammen med kunden valgte vi den designretning, som understøttede projektet bedst og arbejdede os videre derfra. Efter godkendelsen af det endelige design startede udviklingen af websitet.

Skræddersyet CMS
Websitets CMS-system blev skræddersyet til kundens behov, hvilket sikre nem og brugervenlig vedligeholdelse for websitets redaktører.



Branddesign
Vi har i denne designet kampagnes logo, grafiske elementer og farve- og fonts-pallette brugt i forbindelse med visuel kommunikation af kampagnen.
Til sidst har vi lavet en genkendelig videoidentitet brugt på tværs af 12 videoproduktioner.

Videoproduktion
Videoproduktioner er valgt som bærende element for siden udformning, samt til kommunikation af kampagnen på tværs af sociale medier. I denne forbindelse har vi produceret 12 talking head-videoer, der centralt rundt omkring på websitet. Videoerne er med til at sætte scenen, identificere problemet, og dele erfaringer fra udvalgte erfaringspersoner på området.
Til videoproduktionerne er udviklet en genkendelig videoidentitet med udgangspunkt i websitets designelementer, der sikrer stærk genkendelighed på af website og medier.